Hamsterår

Åh, jag vill så gärna skriva i bloggen men sitter ju aldrig vid datorn. Blir så trött på mig själv, kommer iaf inte lova nått men skriver när jag har lust, som jag gjort hitills dvs.

Jag kallar det här året (börjat från sep 1 2010) mitt hamsterår. Det år då jag hamstrar allt. Alltså pengar, kläder, skönhetsprodukter, mediaprodukter, erfarenheter osv. Alltså detta är året innan jag börjar plugga och med det blir fattig. Då är det bra att jag köper på mig allt i massor nu så jag har tills då. Saken är den att jag kommer hinna tröttna, säkert hundra gånger om, men tanken är god, tycker jag.

Så vad håller jag hus? Jag jobbar, har varit lite på bilskolan, gått en kurs där som nu är slut, jag tränar, jag shoppar galet (mest till andra känns det som nu i juletider, men det är inte helt sant) osv. Jag far i alla fall omkring överallt och uträttar saker hela tiden känns det som. Jag är glad, jag mår bra och trivs med mitt jobb, även om jag har lust att söka en fast tjänst. Många butiker bokar mig personligen iaf och då måste jag ju lyckas tycker jag, de säger att de tycker jag är så duktig och trevlig. Det är jättekul men det blir aldrig mer än så, det är lite tröstlöst med mitt jobb, tyvärr. Iofs så bokar de mig sen men sen finns ju jag inte alltid ledig och då vet jag inte vad som händer sen.

Iaf, idag hände det ganska många konstiga saker på jobbet. Men en sak som hände var helt sjuk konstig och positiv. Hur mycket jag än skulle vilja berätta så kan jag inte mer än att säga att det blev en ganska speciell stämning bakom disken efter händelsen inträffat. Haha, åh jag skulle vilja säga mer men ord kan inte beskriva detta.

Nu ska jag ta det lugnt, jag jobbar imorgon också! Adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0