Mycket har hänt denna vecka

Suckish uppdatering som vanligt I know. Jobbet har varit så otroligt stressigt denna vecka. Jag har varit så slut varje dag när jag kommit hem och har fortfarande inte återhämtat mig. En vecka kvar på city som dekoratör, jag kommer att sakna det trots det otroligt påfrestande fysiska arbete som hela tiden utövas + stressen. Allra mest kommer jag sakna mina underbara kollegor och atmosfären på city, jag trivs bra där. Men så är livet om man är bemanningspersonal, jag är bara glad att jag har fått jobba som dekoratör utan dekoratörsutbildning och att få ha tagit en liten paus från butikssäljandet, trots att jag gillar det också. Jag har tagit bilder hela veckan till olika blogginlägg men inget har blivit av, jag har lagt min sista lilla energi på att träna med Linda och Karro. Nu ska vi fira papi som fyllde år igår, då var vi på restaurang, familjen och Fredrik, så nu ska vi fira med släkten. Och min kära kusin Michael och hans flickvän Anette fick sitt barn i veckan också, lilla finaste Theodor!! Mycket har hänt denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0