Favoritprodukter

Jag är lite lugnare idag för det har faktiskt dykt upp lite planer, hehe. I alla fall så drog Emma och jag in till stan nu idag efter lunch och shoppade. Massor med folk men vi lyckades ändå komma hem med en hel del grejer! Tänkte visa lite av det jag har köpt och det är bland annat några av mina favoritprodukter. Och på senaste tiden har jag lagt ner mer pengar på skönhetsprodukter än kläder, och det har blivit ganska mycket.




Först och främst Björn Axéns hårprodukter. De är så otroligt bra! Eftersom mitt hår har en tendens till att bli jättetorrt, speciellt efter jag blekt slingor så är Björn Axéns care conditioner extreme care (brun flaska) oerhört bra, brukar ta ganska mycket i topparna där håret lätt ser slitet ut. Hjälper strålande bra! Sen Björn Axéns care shampoo repair (babyblå flaska) reparerar slitet och torrt hår vilket också hjälper utmärkt. Nu har jag inte så slitet hår längre, speciellt inte efter jag klippte av 30 cm, men att förebygga skadar aldrig! Björn Axén care deep conditioner repair är en hårinpackning (babyblå burk) som ska hjälpa både för torrt och slitet hår. Skönt att göra någon gång i bland så håret blir fräscht och lent. Proffs Barista Sérum Shine drops har räddat mitt hår. Speciellt förut när det var så långt. Håret blir inte alls frissigt och man kan ta i det när man precis duschat och ska föna så slipper man att håret ser ut som frissiga halmstrån. Depends vita nagellack är jättebra till franskmanikyr och som underlack när jag gör glittermanikyr, billigt och bra, håller ganska länge. En favoritprodukt där också! Sist men inte minst så köpte jag min favoritmascara som både vårdar och sitter länge och snyggt på ögonfransarna Lancôme Hypnôse Ônyx (kolsvart). Denna mascara är den absolut bästa tycker jag! Den brukar jag rekommendera till kunder när jag jobbar på skönhet och det har varit positiv respons! Det här är några av mina favoritprodukter som jag inhandlade idag! 



Sen har jag äntligen köpt boken Elsas värld skriven av Sofi Fahrman och jag har äntligen köpt ett par skinnhandskar. Stod och larmade de i slutet på sommaren i en av butikerna jag jobbade i och tyckte de var så snygga. Riktigt bra pris och sitter som en smäck! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0