Första dagen på city

Idag var första dagen på city. Det gick superbra. Men saken är den att när jag satt på direktbussen in till stan kl 06.30 så fick jag ganska snabbt småpanik när busschauffören ropade ut att det skett ett flertal olyckor och att det skulle ta ett tag. Men, jag hade tur. Jag fick småspringa till jobbet sen och kom fram prick 7, och dörrarna till personalentrén öppnar ändå inte före 7 så. Pust. Men tydligen hade de stängt av vägen sen så mamma kunde åka tidigast 9 till jobbet och som tur var hann jag varna pappa att ta en annan väg till jobbet och pappa hann varna mamma att inte åka till jobbet. Det är kommunikation på hög nivå det! ;)

Skulle gärna berätta mycket om vad som hände men jag är ganska trött. Men jag kan säga att jag jobbar tillsammans med tre jättesköna tjejer och vi ska fixa allt julpynt för city i två veckor och efter det ska vi hänga upp allt i två veckor. Idag var det en liten utbildning generellt om city och lite inledningar och så. Men allt gick superbra. Känns bara 100 år sen klockan var 7 idag, hehe. Jag ska nog på danspasset sen, måste bara vila lite nu.

PS. Glöm inte att Elsas värld, alltså bok nr 2 av 3 i Elsas mode, skrina av Sofi Fahrman, kommer ut idag!! Jag ska genast springa och köpa den. Kan verkligen rekomendera bokserien!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0