Hår

Hellå där ute. Idag fick jag inte heller nått jobb. I vanliga fall hade det känts jobbigt men eftersom jag har 200h inbokade nu, så gör det inte så mycket. Jag kommer att jobba 7-16 mån-fre och det kommer nog att ta lite på en. Men en sak känns bra, och det är att jag kommer att hinna träna igen. Igår jobbade jag inte heller och då var jag och tränade, trots att jag är sjuk, men det kändes så skönt så ska dra och träna idag också hade jag tänkt. Anyhow, hittade en bild från mars då Elena hade sin studentskiva och Karro, Ida, Malin och jag var KISS. Det här är dock bara en bild på mig, de andra finns på fb. Jag ser verkligen sur ut och mitt hår är ännu mer slitet och längre nu. Därför ska det klippas av imorgon. Jag är så trött på att ha långt hår, iaf så här långt hår och egentligen är det inte så snyggt heller, det är liksom ingen frisyr. Så det ska det bli ändring på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0