Jobb

Imorgon börjar jag 7 på morgonen. Jag börjar 7 i 4 veckor. Jag kommer vara mästare på att gå upp tidigt igen. Och jag kommer nog inte kunna leva överhuvudtaget förens tidigast 9 på morgonen. Men det är säkert ok om jag är en zombie på jobbet de två första timmarna. När jag jobbade på city i veckan så jobbade jag med en tjej som jag kommer att jobba med nu i en månad, hon var supergullig och hade pluggat i Jönköping och hennes pojkvän pluggade en av de utbildningar som jag funderar på. Ganska coolt! Jag vet inte om jag ser fram emot att gå upp tidigt men det ska bli skönt att sluta vid fyra sen och kunna träna. Plus att direktbussen går både in och hem så egentligen har jag inget att klaga över. Jag tror jag mer ser fram emot det än att inte se fram emot det i alla fall! :)



Hahaha, jag hittade den här bilden på mig, hur många år som helst.
Och nej, jag har aldrig färgat mitt hår, jag fixade det på nån sida.
Jag ser inte ut som jag iaf, den saker är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0