Mitt hjärta

Jag saknar min älskling. Om han klarar sin tenta, vilket han kommer att göra så kommer han hem på onsdag, veckan som kommer och då stannar han ett tag vilket känns underbart! Vi ses ju nästan varje helg, jag tror att vi setts alla helger förutom två sen han flyttade. Jag var där förra helgen, fre-mån och det är så himla skönt att komma bort. Han bor i Huskvarna och där är det jättefint, Friskis ligger nära och sen har vi ett jättestort shoppingcenter A6 i Jönköping, dit vi tar bilen. Allt är så perfekt när jag är med honom. Han är bäst!


Tröja och byxor från Åhléns egna märke, Frk


Jag & älskling i hans lägenhet i Jkpg (som spänner sig och mosar mig på köpet)
men jag älskar honom ändå, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0