Mys

Tänkte ta en paus i städandet här hemma och skriva lite. Är riktigt trött trots att man fick sova en timme längre idag och att Jenny och jag gick och la oss ganska tidigt. Vi hade det jättemysigt, vi åt god middag, gick ut med Ace (Jennys och Andreas hund, Andreas är på en båt mitt ut i Atlanten och har varit det nu i över två veckor så Jenny vill ha hem honom nu, alltså han är med jobbet) och så satt vi och pratade i soffan hela kvällen samtidigt som vi virkade, hehe. Supermysigt! Vid halv tio åkte jag till Nyboda för att kolla på när Emmas lag spelade match, sen dess har jag bara städat och ska fortsätta, pust. Längtar tills jag är klar, då ska jag krypa upp i min renbäddade säng med mitt underbara överkast och tända några ljus och börja på boken Elsas värld som jag köpte igår! Nej, nu måste jag städa om jag nånsin ska kunna läsa! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0