Myskväll med Ida & Karro

Kvällen igår med Ida och Karro blev supermysig, som väntat. Karro kom till mig vid åtta och så gick vi till vår lilla bod och mötte upp Ida. Och när hon dök upp blev vi givetvis glada men jag kunde inte låta bli att småskratta (fast väldigt tyst då) åt Whiskey, hennes och hennes pojkvän Codys hundvalp. Hon hade tagit med honom i en papperspåse och det var nog det gulligaste jag sett. I alla fall så handlade vi två Ben & Jerrys och cola zero och gick hem till mig. Vi pratade, gosade med älsklings-Whiskey och kollade på en film. Det var så mysigt! Plus att Whiskey låg ock sov och rullade runt bland oss tre i sömnen. Han verkligen vred på sig, ibland låg han mellan mig och Karro, helt plöstligt låg han på rygg och hade två ben hos Ida och två hos mig. Han är för gullig. OCH, på lördag kväll ska jag vara hundvakt åt honom!!!! :D Jag är överlycklig! Givetvis gick Fredrik med på det också eftersom han är hemma då, vilket jag längtar sååå till! Jag ser redan framemot nästa helg så mycket!!


Världens bästa och snyggaste Ida med älskade Whiskey <3


Whiskey tycker mobilen är intressant och kastar sig mot den, hehe


Whiskey & jag
Tack Karro för bilden <3


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅHHH va jag saknar er!!! Jag skulle ju varit med där! öringebrudarna :( Love youuuuuu<3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-10-18 @ 11:01:44
URL: http://paitai.blogg.se/
Postat av: Annelie

Gumman vi saknar dig också!!!! Vi pratade om dig och sa att det var så tråkigt att du inte var där :( Kändes så tomt!! Love youu <333333

2010-10-18 @ 17:11:51
URL: http://myillusion.blogg.se/
Postat av: Malin

det är när man åker iväg såhär som man inser hur mycket alla betyder för mig, och ni öringebrudar alltså, ojojoj va bäst ni är! bara 10 veckor kvar sen räknar jag med att jag får se era gulliga ansikten :) <333333333333

2010-10-19 @ 07:14:54
URL: http://paitai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0