No plans... what !?

Här sitter jag, en fredagskväll, själv. Älskling är kvar i Jkpg och jag är helt död. Jobbet tar kål på mig. Redan imorse kände jag att min kropp var helt slut av allt fysiskt arbete. Det gör inte saken bättre att jag har skadat nacken på köpet. Zonsalva och mycket tabletter som gäller för att orka hålla upp huvudet. Ja, jag tycker lite synd om mig, för så mycket som jag tycker om att ta saker som de kommer, tycker jag om att planera och jag har inga planer denna helg, INGA. När hände det senast? Jag kommer i alla fall inte ihåg och det känns ganska läskigt. Sen har jag saker jag måste göra, och en av de är faktiskt att shoppa, hehe. Och jobbigt nog har allting tagit slut samtidigt här hemma som duschtvål, deodorant, tandkräm, vaselin (hur ofta tar det slut liksom!!??), mascara (som kostar en miljard) osv, så det måste i alla fall inhandlas. Sen måste jag köpa Elsas värld, boken alltså, har inte hunnit än, jag jobbar. Ska försöka få med nån, vill ha lite sällskap av någon gullig buddie :)

Ja, dålig uppdatering men jag har faktiskt tränat denna vecka, men jag har ätit mer. Blä, usch och fy på mig. Jag suger. Men jag kan inget mer än att göra nånting åt det, sluta ätaaaa. Alltså onyttigt och för mycket mat. Det är ju inte ens gott. Anyhow så var Karro och jag på danspass i måndags och där träffade vi Linda. I onsdags kunde inte Karro så då åkte jag och Linda. Hoppas Karro och Ida kan nu på måndag, det är så kul! :) 

Jag är trött men somnade när jag kom hem och orkade inte göra något sen, vilket var väldigt skönt att bara chilla. Kollade på idol som jag och Ida gjorde förra fredagen. Vill bara säga att hur mycket jag älskar min finaste pojkvän så älskar jag också Andreas Weise och Minnah och Linnea. Asså jag är typ bi. Hehe, nej, men den trion hoppas jag går längst + Olle. Hehe, gulligt värre. 
Nu stängs mina ögon, helt oavsiktligt, lite läskigt faktiskt. Ett tecken på att man behöver sova, tror jag. Imorgon är det shopping och träning som gäller, I guess.

Sov gott :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0