Hemma hos Micke & Anette

Sådär. Då var det klart. Håret avklippt. Fult som fan men skönt känns det. Det blev ingen riktigt frisyr och verkligen inte så som jag tänkt mig, så ska klippa om det om ca en månad hos en ny frisör hade jag tänkt. Frågan är bara vem som ska få den äran? ;)

Kom precis hem från Micke och Anette. De ska snart få barn (!) och de har nyligen köpt ett radhus som var skitfint så det var riktigt kul att se. Mysigt var det också att få träffa sina släktingar.

Ikväll kommer Ida och Karro hit. Det ska bli supermys. Ida kommer ha med sig hundvalpen Whiskey. Åhh, jag kommer bli helt till mig. Jag dör av sånt för det är bara så himla gulligt.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska läsa på lite om Audi A7 och sen sjunga lite mer. Hejsvejs!


Anette öppnar paket! :)
Ser ni tavlorna bakom? Dem har min kusin Micke tagit!!
Alltså det är hans som har fotat motiven, jag blev så sjukt stolt när jag fick reda på det!
Grymma kusiner jag har alltså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0