Uschmennej & jobbet

Jag läste nyss Blondinbellas blogg och där fick jag ett slag i magen. Hon och hennes pojkvän Nils har gjort slut. Och det kanske låter fånigt, för nej jag känner inte henne och jag har följt hennes blogg regelbundet, men inte längre men trots det så trodde jag på de och trodde verkligen att det skulle vara de för alltid. Jag började nästan gråta, men mest för att jag tänkte på hur det skulle vara om jag och Fredrik gjorde slut. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas även om det är jobbigt att vara ifrån varandra som vi är och även om det tar på en så kämpar vi för varandra, för att vi  snart kan vara med varandra. Och att vara utan honom skulle kännas så hemskt och så tomt och jag vet inte mer än så för jag kan verkligen inte föreställa mig och jag vill verkligen inte föreställa mig det heller. Usch, stackars Bella, hon som fyller 20 idag också! :(

På jobbet idag var vi så effektiva att vi var tvungna att flippa ur någon gång på eftermiddagen, hehe. Vi har gjort nästan två veckors deadline på 3½ dag, det ni ;) Men nu saknar vi utrymme så det väntar vi på. På en liten rast tog vi lite flumbilder men jag vet inte hur mycket jag får lägga upp för jobbet.. kanske en liten bild bara? :)


Nästan en färdiggjord krans, sånna här ska vi frisera och pynta, 150 st.
Ganska roligt jobb faktsikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0