Karro, Idis, Fredrik & Whiskey

Först och främst, GRATTIS KARRO PÅ FÖDELSEDAGEN!!! <3

Vad sköööönt med lördag! Jag kände verkligen att jag jobbat heltid i en vecka igår när jag kom hem från jobbet, att gå upp 5.10 varje morgon tar på en. Men jag ska inte klaga för jag har så bra och coola kollegor så det är bara roligt på jobbet :)

Igår kom Idis till mig och vi kollade på Idol och youtube-klipp, det var jättemysigt!! Och vid tre-fyrtatiden idag kommer Ida förbi med Whiskey som jag ska passa hela kvällen :D Jag har längtat sen hon frågade förra helgen!!

Fredrik åt middag hos oss igår och var sen med några kompisar och kom igen till mig när natten tog vid och så åkte han vid elva imorse. Får se om han kommer ikväll eller om han går ut med sina buddies. Jag tycker det är viktigt att han träffar sina kompisar också, trots att de jämt ska ändra på allting.

Nu blev jag trött, hehe. Adios!


Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Puss på dig du är bäst!!

2010-10-29 @ 00:26:30
URL: http://idasfuture.blogg.se/
Postat av: Annelie

Puss på DIG, du är coolast bästaste Ida!!

2010-10-29 @ 23:33:54
URL: http://myillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0