År tvåtusentio

År 2010. Det är lite mindre än 4 månader kvar på år 2010. Året då allting varit uppochnervänt, jobbigt, roligt, extremt roligt, spännande, nervöst, kärlek, och konstigt. Om år 2010 fortsätter som det hittills varit kommer jag sammanfatta detta år som konstigt. Varför? Just för att det har hänt så mycket grejer i mitt liv just för att jag bestämt mig för det och velat det.

Jag stod där på nyårsafton, precis innan tolvslaget, jag var med min bästevän Elena och min barndomskompis Malin. Jag tänkte att år 2010 skulle bli som inget år innan. Jag var trött på rutiner, jag var trött på mig själv. Men eftersom jag inte tror på fåniga nyårslöften så bestämde jag inget. Jag bara lät det ske, I went with the flow liksom, I still do, och det har lett till sina knasheter som jag länge kommer att skratta gott åt.

Varför sammanfattar jag året när det faktiskt är en tredjedel kvar? Ingen aning, men jag tror för att jag kommit till insikt om så mycket. Så mycket som jag inte kunde föreställa mig om, och jag har då väldigt livlig fantasi.

År 2010 är ett jäkligt bra år. Ett år då så mycket har skett och kommer ske. Och en sak är så jäkla cool, jag får precis som jag vill och det har jag insett. Vill jag så kan jag. Kan jag så får jag. Underbart.

Det bästa som har hänt detta år är givetvis min Fredrik. Älskar dig enormt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0